Často kladené otázky
Na aké materiály sme v ProGra s. r. o. schopní gravírovať?
U nás je možné gravírovať na nasledovné materiály:
- Sklo - gravírovanie na poháre, fľaše, čaše, dózy, vázičky, pilníky, trofeje, 3D srdiečka, parfémy ...
- Drevo - cedulky a tabule, krabičky, obaly, gravírované fotografie do dreva, ozdoby, kuchyňské pomôcky, prívesky, ornamenty, svadobné krížiky, podpivníky ...
- Kov - perá, známky pre domácich miláčikov, vizitky ...
- Korok - podpivníky, podložky pod taniere, štuple do fliaš ...
- Plast - menovky a tabuľky, žetóny, vianočné ozdoby ...
- Textil - stužky, gravírovanie na fleece ...
- Papier - oznámenia, vizitky, krabičky z papiera ...
- Koža - gravírovanie na diáre, peňaženky, koženné obaly ...
Pokiaľ potrebujete vygravírovať venovanie na váš predmet alebo máte individuálnu požiadavku, neváhajte nás kontaktovať.
Naša technológia nám neumožňuje gravírovať do kovu, do zlata a striebra.
———
Za ako dlho nám dodáte dodávku?
Po odoslaní objednávky cez internetový obchod Vám upresníme termín dodania tovaru. Ak máte presný termín - dokedy potrebujete mať zákazku doručenú - prosíme napíšte do poznámky objednávky - termín si budeme sledovať. V prípade - ak si termín neurčíte - štandardná dodacia lehota sa môže pohybovať zhruba 2-4 týždne. Líši sa to v závislosti od skladových možností, dostupnosti tovaru od našich dodávateľov, vyťaženosti výroby, a pod.
Pri našich produktoch sa rieši individuálna grafika - ktorú vypracujeme a zašleme Vám na kontrolu a schválenie e-mailom.
Tovar bude zaslaný podľa vzájomnej dohody, po obdržaní platby, ak vopred nebolo dohodnuté inak.
Keďže sme výroba na zákazku a na mieru - v prípade urgentných objednávok (spracovanie do 24-48 hod) máme stanovený príplatok a prosíme zavolajte - preveríme naše možnosti - či je možné zákazku uskutočniť. Ak to bude možné - radi vyhovieme pokiaľ to bude v našich možnostiach.
———
Čo ak k nám dorazí produkt poškodený?
Naše zásielky sa snažíme starostlivo zabaliť tak, aby k Vám došli nepoškodené. Krehké materiály balíme do rôznych ochranných materiálov. Môže sa však stať, že neopatrným zachádzaním prepravcu dôjde k poškodeniu zásielky. Pri preberaní zásielky prosím skontrolujte neporušenosť obalu, či nie je viditeľne poškodená a či prišiel tovar v poriadku priamo pred doručovateľom, prípadne pri priehradke na pošte. Ak by prišla zásielka poškodená - je potrebné to zapísať do doručovacej listiny - spísať reklamáciu. Neskoršie reklamácie totiž prepravcovia neuznávajú.
———
Ako môžete objednať tovar?
Objednávať je možné nasledujúcimi spôsobmi:
- prostredníctvom elektronického obchodu na www.progra.sk (ďalej len "e-shop"),
- elektronickou poštou na adrese prograsro@gmail.com,
- osobne (prosíme ohláste sa vopred - aby sme Vás čakali),
- telefonicky na telefónnych číslach, ktoré uvádzame v kontaktoch.
Predávajúci odporúča kupujúcemu vykonávať objednávky cez elektronický obchod.
———
Ako zaslať fotku k objednávke s produktom vyžadujúcim fotku?
Prosíme o zaslanie fotiek - prípadne iných príloh k objednávke zvlášť - mimo objednávkového procesu e-shopu. Stačí ak nám napíšete e-mail na prograsro@gmail.com, kde uvediete číslo objednávky a pripojíte potrebné prílohy alebo inštrukcie k objednávke.
———
Kde mám napísať inštrukcie k objednávke?
Inštrukcie k objednávke Vás poprosíme napísať v poslednom kroku objednávkového procesu do obdlžnika, označeného textom "Tu môžete napísať odkaz predajcovi"
V objednávkovom procese nie je možné pripojiť prílohu (napr. fotku, prípadne iný dokument). Je potrebné ho zaslať zvlášť na náš e-mail prograsro@gmail.com. V e-maili prosíme uveďte číslo objednávky.
———
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?
Napíšte nám na našu e-mailovú adresu: prograsro@gmail.com alebo nás kontaktujte na telefónnom čísle: +421 908 185 691, prípadne +421 908 773 847. Na základe Vašich pripomienok budeme často kladené otázky rozširovať.